جایگزین درمان دیالیز برای PKD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

جایگزین درمان دیالیز برای PKD

جایگزین درمان دیالیز برای PKDEn عمومی برای بیماران مبتلا به PKD، به ویژه هنگامی که دچار علائم شدید، آنها را توصیه به دیالیز. اما، به فرانک، دیالیز است تنها گزینه برای این بخش از بیمار نیست. پس چه درمان می تواند دیالیز برای درمان PKD جایگزین؟

چرا دیالیز است تنها گزینه برای بیماران مبتلا به PKD نیست؟

برای بیشتر بیماران با سطح کراتینین بالا، آنها هنوز هم برخی از عملکرد کلیه دارند، یعنی کلیه های شما به نارسایی کلیه نیست به طور کامل. اگر شما قادر به دست گرفتن این فرصت و درمان مناسب برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده که ممکن است این فرصت را برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری را داشته باشد، به طوری که آنها می توانید با این بیماری برای مدت زمان طولانی زندگی می کنند. اگر شما خوش شانس و می توانید برخی از بافت کلیه آسیب دیده تعمیر، سپس آنها را عملکرد کلیه به برخی از درجه بهبود، تا آن زمان، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

چه ممکن است دیالیز برای درمان PKD جایگزین؟

در واقع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اثر خوبی در درمان PKD، شما می توانید نه تنها به اندازه کیست را کاهش دهد، اما همچنین می تواند رشد مجدد آنها را مهار کند.

این درمان یک درمان محافظه کار بدون پمپاژ مایع و یا از بین بردن فشار است. داروهای چینی در یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. با عمل مایکروویو، مواد مخدر خواهد ضایعات کلیوی به طور مستقیم از طریق پوست و کانال های نفوذ کند. میکرو چینی پزشکی مورد استفاده قرار Osmotherapy به به گسترش عروق خونی، سرعت بخشیدن به گردش خون در دیواره کیست، و بهبود نفوذپذیری بنابراین کیست ساخت کیست کوچک و کاهش می دهد.

اگر شما می خواهید برای درمان PKD بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر ما آنلاین، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما برای WhatsApp مشورت: +8615732170898، ما همه چیز ممکن است برای کمک به .





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: